Subject: Vormsi ringtee T4 ja Vana-Urbase piiride kättenäitamise kutse
From: "Krista Rautsik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 12:25:33 +0300

Tere

Saadan Teile maamõõtja Lauri Nõukas palvel Vormsi ringtee T4
(90701:003:0002) ja Vana-Urbase (90701:001:0825) katastriüksuse piiride
kättenäitamise kutse. Palun andke kindlasti teada oma osalemisest või
mitteosalemisest.

Täiendavate küsimuste korral võtke ühendust maamõõtjaga:
Lauri Nõukas
Kutse nr 162572
Litsentsi nr 686
Tel: 372 5016157
[email-masked]

Kutse manuses.

 

Lugupidamisega,

Krista Rautsik

Katastritööd

Tel +372 514 7953

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee